Portfolio Description

Poslanie a hodnoty značky. Sú absolútnym základom každého brandingu. Každá značka by mala mať jasne definovaný súčasný stav, poslanie, krátkodobé aj dlhodobé ciele a spôsoby, akým ich chce dosiahnuť.

načka – brand – je názov, fráza, dizajnový prvok, alebo symbol, ktorý definuje produkt, alebo službu. Brand, alebo komplexná firemná identita, je jeden z dôvodov, prečo uprednostníte smartfón určitého výrobcu pred iným, alebo to, prečo si oblečiete konkrétnu bundu, či kabát aj keď sú o niečo drahšie. Aj napriek tomu, že každá spoločnosť má svoj obchodný názov, len veľmi malé percento z nich má aj svoj brand. Tie, ktoré ho majú, investovali čas, energiu a financie budovania značky – branding.

Branding je to, čo váš biznis potrebuje, aby upútal pozornosť ideálneho zákazníka. Je to proces, ktorý z nových zákazníkov vytvára lojálnu klientelu. Jednoducho povedané – je to absolútna nevyhnutnosť ak chcete, aby váš obchod prosperoval.

Portfolio Image
Portfolio Image